اومدم با یه عالمه عکس خنده دار نبینی از دنیا عقبی واین ها چیزی که فقط در ایران وجود دارد
کلوپ دختران
شامل عکس های دخترانه ومطالب جالب و جدید

به نظر شما این دو قدم راه 50متر؟؟؟؟؟؟

به نظر شما این جا دارن ازمون میدن یا مسابفه نقاشییی؟؟؟؟؟؟؟

 

 

فکر کنم یه بازی موبایل اخه بله اینم میگن اسراف؟؟؟؟؟

چه با اعتماد به نفس اینو نوشتن  ....فکرمی کنن درست نوشتن...

 

بنده خدا راستم میگه


نظرات شما عزیزان:

کتایون
ساعت13:39---8 آذر 1392
خیلییییییییییییییییییییییی وب زشتی داری
پاسخ:مرسی


پريا
ساعت23:03---28 آبان 1392
سلام من تازه عضو شدم وب باحالي داري دوسش دارم

نازیلا
ساعت17:51---12 آبان 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییی:):):):):):) :):):):)

بهناز
ساعت9:52---18 تير 1392


استلا
ساعت17:42---13 تير 1392
وبت آلیه من که هر روز سر میزنم و لینکت کردم اگه شد بیا وبم لینکم کردی دوست دارم خودت بگی.

وروجك
ساعت22:57---15 خرداد 1392
خیلی قشنگ بود خیلی حال کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی اگه موافقی تبادل لینک کنیمwww.vooroojak2013.loxblog.com
پاسخ:حتما عزیزم


kimia
ساعت21:24---25 فروردين 1392
سلام گلم من اپ کردم

بیا و نظر بده امااااااااااا





.......♥#########♥

.....♥#############♥

...♥###############♥

..♥#################♥..................♥###♥

..♥##################♥..........♥#########♥

....♥#################♥......♥#############♥

.......♥################♥..♥###############♥

.........♥################♥################♥

...........♥###############################♥

..............♥############################♥

................♥#########################♥

..................♥######################♥

....................♥###################♥

......................♥#################♥

........................♥##############♥

...........................♥###########♥

.............................♥#########♥

...............................♥#######♥

.................................♥#####♥

...................................♥###♥

.....................................♥#♥

.......................................♥

.......................................♥



هرچقد نظر بدی 2برابرنه نه

3برابرش رو می گیری

اما یه شرطی داری

باید بالای 10تا باشه

وووو یه نظر رو دوبار بدی هیچی جبران نمی شهههه


پاسخ:باشه عزیزم میام نظر میدم گلم


kimia
ساعت16:18---10 فروردين 1392
سلاااام نیلو الان باگوشی اومدم راستی یه خبر خوش کامپیوترم وصل شد وامروز میریم این.... وص کنیم

راستی د رسا رو شروع کردی به خوندن خدارو شکر من ریاضی رو دوره کرددم
پاسخ:نه من نصفشو دوره کردم بقیه اش مونده


دلسا
ساعت16:36---6 فروردين 1392
عزیزم از وبت استفاده کردم خیلییییییییییییییییی خیلی خوشم اومد مرسی از زحماتت
پاسخ:دلسا جوووووووون مرسی که سر زدی و بدون نظر خارج نشدی ای کاش همه مثل تو بودن


نریمان
ساعت16:34---6 فروردين 1392
سلام عزیزم وبلاگ خوبی داری از وبت خوشم اومدپاسخ:خواهش می کنم خوشحالممم که خوشت اومد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, | 16:29 | نیلوفر |